Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotka ovat välttämättömiä verkkosivuston teknisen toiminnan kannalta ja jotka asetetaan aina. Muut evästeet, joiden tarkoituksena on lisätä käyttömukavuutta tämän verkkosivuston käytössä, palvella suoraa mainontaa tai helpottaa vuorovaikutusta muiden verkkosivustojen ja sosiaalisten verkostojen kanssa, asetetaan vain suostumuksellasi.
Konfigurointi
Teknisesti edellytetään
Nämä evästeet ovat välttämättömiä myymälän perustoimintoja varten.
"Alle Cookies ablehnen" Cookie
"Alle Cookies annehmen" Cookie
Amazon Pay
Asiakkaiden tunnustaminen
Backend Nutzer
CSRF-Token
Evästeasetukset
Istunto
PayPal-maksut
Räätälöity välimuistitallennus
Valittu kauppa
Valuutanvaihto
Yksittäiset hinnat
Mukavuustoiminnot
Näitä evästeitä käytetään tekemään ostokokemuksesta entistä houkuttelevampi, esimerkiksi tunnistamaan kävijä.
Uutiskirjeeseen rekisteröitymisestä saat kiitokseksi 10 €:n arvoisen lahjakortin.2
(Lähetä minulle Tietosuojaselosteen mukaisesti säännöllisesti ja milloin tahansa peruutettavissa olevia tietoja sähköpostitse seuraavasta tuotevalikoimasta: Polkupyörät, kuntolaitteet ja polkupyörätarvikkeet.)
Sähköpyörät
Tuntuuko sinusta, että haluat lähteä pitkille, pitkille pyöräilyretkille kärsimättä totaalisesta uupumuksesta, erityisesti ylämäissä? Etkö ole treenannut pitkään aikaan ja haluaisit helpottaa uuden harrastuksen aloittamista? Vai oletko yksinkertaisesti kyllästynyt väsyttävään parkkipaikan etsimiseen nopeaa ostosmatkaa varten kaupungissa? Silloin sähköpyöräily on juuri oikea juttu sinulle! Se on Saksassa eniten myyty polkupyörätyyppi, ja se on optimaalisesti varustettu pyörän joustavaan käyttöön. Täydellinen kompromissi kaikkien e-pyörätyyppien eduista yhdessä pyörässä: kaupunkipyörän ketteryys ja mukavuus, kilpapyörän vankka runkogeometria ja suurelta osin maastopyörän maastokelpoisuus. Samalla se on kuitenkin urheilullisempi kuin klassinen kaupunkipyörä ja etenkin pidemmillä matkoilla huomattavasti mukavampi kuin maastopyörä.
Tuntuuko sinusta, että haluat lähteä pitkille, pitkille pyöräilyretkille kärsimättä totaalisesta uupumuksesta, erityisesti ylämäissä? Etkö ole treenannut pitkään aikaan ja haluaisit helpottaa uuden harrastuksen aloittamista? Vai oletko yksinkertaisesti kyllästynyt väsyttävään parkkipaikan etsimiseen nopeaa ostosmatkaa varten kaupungissa? Silloin sähköpyöräily on juuri oikea juttu sinulle! Se on Saksassa eniten myyty polkupyörätyyppi, ja se on optimaalisesti varustettu pyörän joustavaan käyttöön. Täydellinen kompromissi kaikkien e-pyörätyyppien eduista yhdessä pyörässä: kaupunkipyörän ketteryys ja mukavuus, kilpapyörän vankka runkogeometria ja suurelta osin maastopyörän maastokelpoisuus. Samalla se on kuitenkin urheilullisempi kuin klassinen kaupunkipyörä ja etenkin pidemmillä matkoilla huomattavasti mukavampi kuin maastopyörä.
trekking bike on urheilullisempi kuin klassinen kaupunkipyörä ja paljon mukavampi kuin maastopyörä, erityisesti pidemmillä matkoilla. Toinen etu on erittäin suuri kantavuus, joka takaa turvallisen ajon myös täyteen pakattujen laukkujen kanssa. Muutos moottorittomasta moottoroituun tarjoaa monenlaisia etuja. Olipa kyse sitten huomattavasti suuremmista etäisyyksistä tai huomattavasti suuremmasta nopeudesta, jolla liikut paikasta A paikkaan B - e-trekking bike on sen arvoinen! Sekä asfaltilla että maastossa kolhut ja iskut vaimentuvat vartaloystävällisesti myös suuremmissa nopeuksissa, mikä antaa sinulle verratonta ajomukavuutta. Cuben, Ghostin, Scottin, Haibiken ja Winoran laadukkaat e-pyörät eivät jätä toivomisen varaa.
Mitä varusteita eBike trekking-pyöräni tarvitsee?
E-Trekking Bike on lisäksi varustettu kaikella, mitä sydän toivoo. Siihen kuuluu valaistusjärjestelmä, tavarateline, johon voidaan kiinnittää sivupakkaukset, jotta säilytystilaa olisi vielä enemmän, lokasuojat odottamatonta sadetta varten ja pyöräteline.
Mikä runkokoko sopii minulle?
Rungon osalta toiveiden ja odotusten mukaan voidaan valita eri runkomuodoista. Näihin kuuluu erityisesti miehille suunnattu timanttirunko, joka muistuttaa kilpapyörää. Tätä varten istuin ja ohjaustanko säädetään pystyasennon mukaisesti tukemaan korkeaa ajomukavuutta maksimaalisesti. Yhtä hyvin sopii myös puolisuunnikkaan muotoinen runko, joka on kysytty erityisesti naisten keskuudessa taivutetun yläputkensa ansiosta. Se on kompromissi timanttirungon ja mukavuusrungon välillä. Jälkimmäinen soveltuu erityisen hyvin usein tapahtuviin kaupunkiretkiin, sillä sen matalan askelman ansiosta pyörään nouseminen ja siitä poistuminen on helppoa. Vastaavat 28-tuumaiset pyörät täydentävät monitoimipyörää tasaisella ja vakaalla käsiteltävyydellä. Radalla on kiinnitettävä huomiota vähintään 9 vaihteeseen. Olipa kyseessä sitten vaihteisto hieman urheilullisempaan ajotyyliin tai hieman mukavammat napavaihteet. Jarrujen osalta on syytä turvautua hydraulisiin levyjarruihin, sillä ne toimivat jarruputkessa olevien nesteiden avulla ja kulkevat siten käsi kädessä huomattavasti parempien jarruominaisuuksien kanssa.
Mikä trekking-pyörän runkomateriaali on paras? Alumiini vai hiili?
Tunnetut trekking-pyörien valmistajat käyttävät runkomateriaaleja, kuten terästä, alumiinia, hiiltä tai titaania. Materiaalista riippuen on erilaisia ominaisuuksia, joilla on etuja ja haittoja.
Hiilirunko trekking-pyöriin:
Hiili koostuu hiilikuiduista, jotka on yhdistetty erityisellä hartsilla. Hiilen etuna on sen keveys ja jäykkyys. Se on myös erittäin kestävä pitkään. Haittapuolena on sen herkkyys vaurioitua kaatuessa.
Alumiinirunko trekking-pyöriin:
Alumiinirungot ovat yleisimpiä. Ne ovat painavampia kuin hiilirungot, mutta painavat silti vähemmän kuin teräsrungot ja ovat halpoja valmistaa. Ainoa "haittapuoli" on materiaalin jäykkyys. Tämä kuitenkin kompensoidaan jousituksilla tai jousitetuilla istuintolpilla.
Teräsrunko trekking-pyörille:
Teräs on klassinen runkomateriaali ja sitä on aina käytetty vür mitä erilaisimpia polkupyörämalleja. Sillä on huomattavasti suurempi paino kaikki muut materiaalit, mutta se on erittäin vahva ja kestävä.
Titaanirunko trekking-pyöriin:
Titaani on kallein runkomateriaali. Koska materiaali on erittäin kallis, sitä käytetään vain erittäin korkealuokkaisissa polkupyörissä. Titaani on erittäin kevyttä, ja sen jäykkyys on keskinkertainen. Se on verrattavissa teräsrunkoihin, mutta sen etuna on painonsäästö.
Runkomateriaalit yhdellä silmäyksellä:
Runkomateriaali
Hinta
Paino
Jäykkyys
Mukavuus
Arkielämä
Hiili
korkea
erittäin alhainen
erittäin alhainen
korkea
hyvin alhainen
Alumiini
keskisuuri
alhainen
hoch
alhainen
korkea
Teräs
erittäin alhainen
erittäin korkea
alhainen
erittäin korkea
erittäin korkea
Titan
erittäin korkea
alhainen
keskisuuri
erittäin korkea
korkea
Parhaat e-pyörät trekking bikes - parhaat e-pyörät trekking bike -merkit yhdellä silmäyksellä!
Mikä eBike trekking bike -moottori sopii parhaiten?
E-trekking bike -pyörän voimansiirto koostuu sähkömoottorista, akusta ja e-pyörän näytöstä. Jälkimmäisen kautta voit säätää tuen voimakkuutta ja esimerkiksi Bosch Nyon-järjestelmän avulla voit lukea erilaisia tietoja, kuten toimintasäteen, akun käyttöajan tai reittisuunnittelijan. Akkua valitessasi voit turvautua 400 wattitunnin akkukapasiteettiin aina 623 wattituntiin asti. Jos tämäkään teho ei riitä, voit liittää uuteen DualBattery-järjestelmään osoitteesta Bosch toisen, erillisen akun, jonka teho on jopa 1000 wattituntia. Tämä voi pidentää toimintasäteen jopa 200 kilometriin, riippuen ajoalustasta, matkatavaroista jne. Kierroksen päätteeksi voit helposti irrottaa akun kiinnikkeestä ja ladata sen missä tahansa kodin pistorasiassa. Suosituimmat moottorivalmistajat ovat Bosch, Shimano ja Yamaha. Moottori tukee sinua jopa 250 watin teholla ja enintään 25 km / h nopeudella. Se voidaan asentaa etuvetona etupyörän navan päälle, mikä lasketaan edulliseksi tuloksi sähköpyörän trekkuningasalueelle. Tällä muunnoksella voidaan käyttää lähes mitä tahansa piiriä. Etuveto tarjoaa kuitenkin valitettavasti myös erilaisia haittoja, kuten melko epämiellyttävän ulkonäön, etupyörän erittäin lisääntyneen kuormituksen ja siten myös hankalat ohjausominaisuudet. Näiden ongelmien torjumiseksi keskimoottori asennetaan nykyään pääasiassa alatukivarteen, lähelle pyörän painopistettä. Tämä takaa paremman painon jakautumisen ja siten paljon miellyttävämmän ajokokemuksen. Lisäksi moottori on erityisen hiljainen ja toimii silti suurella teholla. Koska tätä pidetään kuitenkin monimutkaisimpana moottorin integrointivaihtoehtona, se on myös kallein. Kolmas vaihtoehto on takaveto, johon asennetaan aina napamoottori. Painopiste siirtyy taaksepäin, mikä on erityisen edullista urheilullisessa ajotyylissä ja mäissä. Haittapuolina ovat kuitenkin takapyörän irrottamiseen vaadittava suuri ponnistus ja alhainen voimansiirtoalue, jonka voi yleensä hankkia vain vaihteisto- tai nokkavaihteistona, jossa on kolme nopeutta.
Hinnaltaan hieman yksinkertaisemmin varustellut mallit ovat around 2500€; monimutkaisemmalla tekniikalla ja laadukkaammilla materiaaleilla varustetut e-pyörät around 4500€ ja enemmän. Kultainen keskitie siis noin 3500€ plus/miinus.
Mitä eroa on eBike trekking-pyörällä ja eBike city-pyörällä?
EBike citypyörille, kuten Cube Elly -malleille, on ominaista erityinen retrohenkinen tyylikkyys moderneissa pastelliväreissä. Tämä tarkoittaa, että mikään ei ole esteenä matkalle kaupunkiin ostoksille. Tavaratelineen ansiosta esimerkiksi Ortlieb laukut tai Rave laukut voidaan kiinnittää ilman kiinnitystä, jolloin kaikille ostoksille riittää säilytystilaa. Matalan sisääntulorungon avulla pääset helposti pyörän päälle ja pois minkä tahansa liikennevalon kohdalla, ja sähkömoottorin ansiosta et hikoile kotimatkalla - moottorin lisävoima tukee sinua hellävaraisesti. Jos pitäisi mennä nopeammin, riittää "virtapainikkeen" painallus, ja Yamahan tai Bosch moottori työntää sinua lähes äänettömästi täydellä teholla eteenpäin. Valmistajat piilottavat akut ja moottorit nykyään osittain niin hyvin, ettei sähköpyörää heti huomaa sähköpyöräksi. Moottori pienenee ja akut on integroitu tavaratelineen alle.
Minkälainen rengas e-trekking-pyörääni?
Pitkille matkoille suositellaan puhkeamattomia renkaita. Jos ajat usein erilaisissa maastoissa, tarvitset yleiskäyttöisen kulutuspinnan. Renkailla, joissa on kulutuspinta, on parempi pito metsä- ja sorateillä. Trekking-renkaat, joissa on vähän tai ei lainkaan kulutuspintaa, tarjoavat optimaalisen ajokilometrimäärän asfaltilla ja ovat yleensä hiljaiset. Mieti tarkkaan, millaisessa maastossa haluat ajaa.
Renkaat, joissa on profiili:
Pro:
Hyvä pito
Sopii sorateille ja poluille
Laajempi käyttöalue
Contra: Ei ole:
Painavampi kuin renkaat ilman kulutuspintaa
Äänekkäämpi rullauksen aikana
Epätasainen käsiteltävyys asfaltilla ja kaarteissa ajettaessa
Renkaat, joissa on vähän profiilia:
Pro:
Suora kosketus renkaan ja maan välillä
Lähes äänetön
Erittäin hyvä pito asfaltilla
Kontra:
Vähemmän pitoa maastossa tai märällä pinnalla
Ei sovellu lumeen ja mutaan
Mikä rengas on paras eBike trekking-pyörääni?
Oikeat jalkineet ovat olennaisen tärkeät retkeillessä, varsinkin kun sää on vaihteleva ja reitit ovat vaikeakulkuisia. Se, mikä koskee jalkojamme ja turvallista jalansijaa, on ratkaisevan tärkeää myös trekking-pyörissämme. Ostopäätöksen taustalla on useita tekijöitä. Monet ajattelevat turvallisuutta ja ajamisen hauskuutta ennen trekking-pyörän ostamista. Tässä on neljä tärkeää suhteellista suhdetta ja kriteeriä, jotka auttavat sinua tekemään päätöksen.
Yleisprofiilia suositellaan usein vaihtuville pinnoille.
Vain kulutuspinnalla varustetut renkaat tarjoavat riittävän pidon vaativille retkille metsäteillä ja sorateillä.
Kaupunkirenkaat, joissa on vähän tai ei lainkaan kulutuspintaa, takaavat optimaalisen ajokilometrimäärän asfaltilla.
Mikä rengaspaine on paras trekking-pyörälleni?
Renkaan leveys 35 mm: 4,5 bar
Renkaan leveys: 40 mm: 4,0 bar
Renkaan leveys50 mm: 3,0 bar
Oletamme tässä, että kuljettaja painaa 70 kg.
Periaatteessa et voi mennä pieleen noin 4 baarin paineella. Mitä kapeampi rengas on, sitä enemmän painetta tarvitaan. Tässä tapauksessa 0,5 bar lisää ei voi olla haitaksi.
Mitkä trekking-pyörän vaihteet sopivat minulle?
Vaihdevaihteet trekking-pyörissä:
Suosittuja urheilupyörissä ja maastopyörissä. Vaihteita asennetaan maantiepyörän lisäksi myös maastopyöriin ja trekking-pyöriin. Ero on kampien määrässä, 1x urheilupyörissä ja jopa 3x matkapyörissä. Jos siis suosit matkapyöriä, löydät useita ketjurattaita. Vaihteissa on vaihteita 5-27. 27-vaihteisessa pyörässä on kolme ketjurengasta ja takana 9-vaihteinen hammaspyöräkasetti.
Edut
Pitkäikäisyys
Halvempi kuin napavaihteet
Erinomainen käännös
Kevyt
Varaosat ovat helpommin vaihdettavissa
Haitat
Suurempi kuluminen alttiina olevien osien ja nopeamman saastumisen vuoksi
Kytkentä vain poljettaessa
Lisääntynyt huoltotyö
Ei takajarrua
Nappivaihteet trekking-pyörissä:
Edut
Yksinkertainen käyttö
Vähemmän huoltoa/hoitoa
Voidaan vaihtaa paikallaan ollessa
Hyvin suojattu, koska se on asennettu tiiviisti
Kestävä
Mahdollinen jarru
Haitat
Painavampi kuin vaihteisto
Korkeampi hinta
Vaihteiden välityssuhdealue ei ole yhtä suuri kuin vaihteistovaihteilla
Korjaukset ovat kalliimpia
Ero eBike trekking bike ladies ja eBike trekking bike men välillä
Erityisesti maastopyörää valitessa kannattaa tutustua tarkemmin look naisten mallin ominaisuuksiin. Ne eroavat toisistaan siinä, että ne tarjoavat mukavan istuma-asennon poluilla ja retkillä ilman selkäkipuja tai epämukavuutta.
Lyhyt kampiakselin varsi
Viritetty jousielementti
Erityinen satula
Lyhyt vartalo ja lyhyt käsivarsi
Pienempi runkokoko tarkoittaa pienempää ylipituutta
kapeampi ohjaustanko ja kahvat
pieni käsijarruvivun säätö
Matala tai trapetsimainen runko
Naisten pyörä on järkevä pienemmän runkokoon vuoksi. B.XXS (13,5") on räätälöity naisten ergonomiaan, mutta sopii hyvin myös miesten malleihin. Useimmat mallit ovat jo erittäin hyvin tehtyjä ja räätälöityjä keskivartalotyypille, mutta vartalotyypeissä on suuria eroja. Ihmiset, joilla on pienemmät kädet tai yleisesti ottaen siro vartalo, hyötyvät naisten mallista.
Mikä on paras eBike trekking-pyörä minulle? Parhaat eBike trekking-pyörät yhdellä silmäyksellä!
Kuinka painava voi olla sähköpyörä trekking bike? Onko painolla väliä? Kevyet sähköpyörät trekking bikes
EA classic eBike trekking bike painaa 20-25 kg sisältäen moottorin, akun ja lisävarusteet, kuten tavaratelineen, valaistuksen ja jalustan. Useimmat trekking bikes -pyörät on valmistettu alumiinista ja ne ovat erittäin tukevasti rakennettuja, mikä mahdollistaa suuren sallitun kokonaispainon. Tämä paino on mallista riippuen 135 kg:n ja 170 kg:n välillä. Sallittu kokonaispaino muodostuu pyörän painosta + kuljettajan painosta + matkatavaroista. Nykyaikaiset sähköpyörät on varustettu tehokkailla moottoreilla ja pitkäikäisillä akuilla, jotka kompensoivat pyörän suurempaa painoa. Näin valloitat jokaisen vuoren ja polun painosta huolimatta.
Parhaan kokemuksen saamiseksi
Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotka ovat välttämättömiä verkkosivuston teknisen toiminnan kannalta ja jotka asetetaan aina. Muita evästeitä, joiden tarkoituksena on lisätä käyttömukavuuttasi tämän verkkosivuston käytön aikana, palvella suoraa mainontaa tai helpottaa vuorovaikutusta muiden verkkosivustojen ja sosiaalisten verkostojen kanssa, asetetaan vain suostumuksellasi. Evästeiden käyttö